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Beer garden / Biergarten
Posted: 23 Jun 2016, 23:31
by theotheoderich
EN: A beer garden on 3x3 tiles. Perhaps for level € commercial, but i would prefer to see it as a placeable building for citizen satisfaction (like a public park).
DE: Ein Biergarten auf 3x3 Feldern. Evtl. als Geschäftsgebäude Level €, aber ich würde es lieber als platzierbares Gebäude für die Einwohnerzufriedenheit (wie ein Park) sehen.
Original size / Originalgröße:
Enlargement / Vergrößerung:
EN: It is summertime, let's have a drink in the old beer garden.
DE: Endlich ist der Sommer da. Auf geht´s zum Biergarten....einen heben.
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EN: Required working time round about three hours.
Drawn without using a 3D Tool.
DE: Benötigte Arbeitszeit rund drei Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.
An old fishing hut
Posted: 03 Jul 2016, 17:15
by theotheoderich
EN: An very old fishing hut on 2x2 tiles. I think it should be an commercial level € building and appears sometimes if a commercial zone will be placed at the coastline.
DE: Eine sehr alte Fischerhütte auf 2x2 Feldern. Es ist ein Gewerbegebiet Level € Gebäude und erscheint manchmal, wenn ein Gewerbegebiet direkt an der Küste plaziert wird.
Original size / Originalgröße:
Enlargement / Vergrößerung:
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EN: Required working time round about three hours.
Drawn without using a 3D Tool.
DE: Benötigte Arbeitszeit rund drei Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.
@Lobby:
Ich denke das Gebäude sollte von der Platzierung und Ausrichtung ähnlich der Hafenmauer gesetzt werden.
Und es sollte nicht allzuoft erscheinen..sieht blöd aus, wenn es sich alle paar Felder wiederholt
S.W.A.T. HQ
Posted: 06 Jul 2016, 01:07
by theotheoderich
EN: The cities S.W.A.T. HQ on 5x5 tiles.
DE: Das städtische S.W.A.T. HQ (Sondereinsatzkommando) auf 5x5 Feldern.
Original size / Originalgröße:
===
Enlargement / Vergrößerung:
EN: Can be used by the programmer to create different building heights.
DE: Kann vom Programmierer für unterschiedliche Gebäudehöhen verwendet werden.
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EN: Required working time round about six hours.
Drawn without using a 3D Tool.
DE: Benötigte Arbeitszeit rund sechs Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.
Some Helicopters
Posted: 10 Jul 2016, 14:38
by theotheoderich
EN: Some Helicopters for TheoTown.
DE: Einige Hubschrauber für TheoTown.
Original size / Originalgröße:
Enlargement / Vergrößerung:
EN: Helicopter models:
1. - private helicopter
2. - firefighter helicopter
3. - police helicopter
4. - news helicopter
5. - S.W.A.T. helicopter
DE: Hubschrauber Typen:
1. - Privathubschrauber
2. - Feuerwehrhubschrauber
3. - Polizeihubschrauber
4. - Nachrichten Hubschrauber
5. - Hubschrauber des Sondereinsatzkommandos
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EN: Required working time ... too many hours for such small graphics
Drawn without using a 3D Tool.
DE: Benötigte Arbeitszeit ... zuviele Stunden für solch kleine Grafiken
Erstellt ohne 3D Tools.
@Lobby:
Die Hubschrauber bestehen jeweils aus zwei Grafiken, die eigentliche Hubschraubergrafik und die Rotorengrafik. Die Rotorgrafik für den Flug (oberste Bildreihe) kann immer zwischen Frame 1 und 2 wechseln.
Auf eine Schattierung, wie bei den Gebäuden oder Schatten am Boden habe ich bewusst nach etlichem rumprobieren verzichtet. Sah einfach nicht gut genug aus.
Commercial building
Posted: 13 Jul 2016, 00:30
by theotheoderich
EN: A commercial / office building for lvl €€ or lvl €€€ on 3x3 tiles.
DE: Ein Geschäfts- oder Bürogebäude für Level €€ oder €€€ auf 3x3 Feldern.
Original size / Originalgröße:
Enlargement / Vergrößerung:
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EN: Required working time round about three hours.
Drawn without using a 3D Tool.
DE: Benötigte Arbeitszeit rund drei Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.
An old ironworks
Posted: 19 Jul 2016, 23:05
by theotheoderich
EN: An old ironworks on 4x4 tiles for level €€ (and perhaps €€€) industry.
DE: Eine alte Eisenhütte auf 4x4 Feldern für Level €€ (und evtl. €€€) Industriegebiete.
Original size / Originalgröße:
Enlargement / Vergrößerung:
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EN: Required working time round about six hours.
Drawn without using a 3D Tool.
DE: Benötigte Arbeitszeit rund sechs Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.
Re: An old ironworks
Posted: 07 Aug 2016, 23:21
by Alejndrluna26
aereopuertoo por favor...
Re: An old ironworks
Posted: 07 Aug 2016, 23:23
by Alejndrluna26
no has añadido mas diseños que paso?
Posted: 08 Aug 2016, 10:59
by theotheoderich
Currently we are working on buildings for the zoo.
We will post all graphics here when the work is done
Posted: 08 Aug 2016, 20:06
by Alejndrluna26
Posted: 08 Aug 2016, 20:07
by Alejndrluna26
Re: An old ironworks
Posted: 08 Aug 2016, 23:07
by aritomfra
hola no creo que te entiendan hablan aleman y hungaro o ingles. escribiles con traductor. saludos.
Re: An old ironworks
Posted: 08 Aug 2016, 23:14
by aritomfra
hi theotheodorick thz for new update 179. one question. can make more cheap the cost the the hall city. for can add build $$ and $$$ more fast. the supply and transportation limited increace the citizen and is very slow increace the money for add hall town... for me the game it very hard now. is my idea. if you think what this is ok. thz again for this nice game.
Posted: 12 Aug 2016, 18:00
by theotheoderich
Here the reworked roof for the SWAT building.
The roof should match to the helicopter system now.
Some new 2x2 buildings
Posted: 13 Aug 2016, 22:41
by theotheoderich
EN: Two 2x2 factories for level € or €€ industry.
DE: Zwei 2x2 Fabriken für Level € oder €€ Industrie.
Original size / Originalgröße:
Enlargement / Vergrößerung:
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EN: Required working time round about five hours.
Drawn without using a 3D Tool.
DE: Benötigte Arbeitszeit rund fünf Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.
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EN: In addition I have pixelated a small fallout shelter on 2x2 tiles, because such was required sometimes in the comments.
However, I currently have no idea how it could be integrated into the game ...
DE: Zusätzlich habe ich noch einen kleinen Atombunker auf 2x2 Feldern gepixelt, weil ein solcher in den Kommentaren öfter gewünscht wurde.
Allerdings habe ich momentan noch keine Ahnung mit welchen Kriterien er ins Spiel integriert werden könnte...
Original size / Originalgröße:
Enlargement / Vergrößerung:
Posted: 13 Aug 2016, 22:47
by eersen
As one of the starts of the game. You have a shelter and a lot of radiation... now build a city
Posted: 13 Aug 2016, 22:49
by waders
I like the new buildings that will house added to the game
Oil pump
Posted: 14 Aug 2016, 17:01
by theotheoderich
EN: An oil pump on 2x2 tiles for level €€ (and perhaps €€€) industry.
DE: Eine Öl-Förderpumpe auf 2x2 Feldern für Level €€ (und evtl. €€€) Industriegebiete.
Original size / Originalgröße:
Enlargement / Vergrößerung:
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EN: Required working time round about four hours.
Drawn and animated without using a 3D Tool.
DE: Benötigte Arbeitszeit rund vier Stunden.
Erstellt und animiert ohne 3D Tools.
Another small car factory
Posted: 16 Aug 2016, 00:56
by theotheoderich
EN: Another small car factory on 3x3 tiles for level €€ (and perhaps €€€) industry.
DE: Eine weitere kleine Autofabrik auf 3x3 Feldern für Level €€ (und evtl. €€€) Industriegebiete.
Original size / Originalgröße:
Enlargement / Vergrößerung:
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EN: Required working time round about five hours.
Drawn without using a 3D Tool.
DE: Benötigte Arbeitszeit rund fünf Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.
Posted: 16 Aug 2016, 13:22
by Blaze
Oil pumps looks awesome!!!