Ask me anything.

You have great tips for other players? Share them here.
Post Reply
KristiansS13
Villager
Reactions:
Plugins: Show

Ask me anything.

Post by KristiansS13 » Mon May 23, 2016 17:01

You can ask me anything you can.
Always build schools!!

#G3TR3KT
Villager
Reactions:

subject is invalid

Post by #G3TR3KT » Wed May 25, 2016 3:46

Do you always build schools? Nah Just Kidding here's a proper question. What time is it? I'm sorry I promise this will be a real question this time. What kind of phone do use to play? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
MLG #rekt

lighty11
Settler
Reactions:

Post by lighty11 » Sun Jul 17, 2016 16:37

Why don't farms build for me? Is it simply a lack of need for industrial?

CommanderABab
Inhabitant of a Multiverse
Reactions:
Version: Beta

Post by CommanderABab » Sun Jul 17, 2016 17:23

lighty11 wrote:Why don't farms build for me? Is it simply a lack of need for industrial?
Farms need a 4x4 square minimum land area.
Check the demand for $ industrial. If it isn't in demand, the farms will be slow to grow.

Build some $ residential aNd $ commercial zones in that case.
497497Currently using 497. 497 What's new? :)
Save bug squashed!
:)

Telegram - t.me/
🆎️🆎️🆎️🆎️Commander🆎️🆎️

atmypocket
Villager
Reactions:

Post by atmypocket » Sun Jul 31, 2016 23:02

What does Farms do?

(Sry for bad english.)
Playing Update 196 and like it!

CommanderABab
Reactions:

Post by CommanderABab » Sun Jul 31, 2016 23:17

atmypocket wrote:What does Farms do?

(Sry for bad english.)
Farms satisfy light industry demand and provide work for up to about 51 inhabitants.
Save bug squashed!

Telegram - t.me/
🆎️🆎️🆎️🆎️Commander🆎️🆎️

Alejndrluna26
Settler
Reactions:

Re: Ask me anything.

Post by Alejndrluna26 » Sun Aug 07, 2016 20:26

Me podrias dar una breve explicacion de por que me piden ( SUPPLY) los habitantes y porque no se generan las granjas?

CommanderABab
Reactions:

Post by CommanderABab » Sun Aug 07, 2016 21:51

Me podrias dar una breve explicacion de por que me piden ( SUPPLY) los habitantes y porque no se generan las granjas?

Did you mean: Me podrias dar una breve explicacion de porque me piden ( SUPPLY) los habitantes y porque no se generan las granjas?

Could you give me a brief explanation why ask me (SUPPLY) inhabitants and because farms are not generated?

Farms need residential $ and commercial to generate. Supply is water pipes to the farm and electrical connection.

Granjas necesitan $ residencial y comercial para generar. La oferta es tuberías de agua a la granja y la conexión eléctrica.
Save bug squashed!

Telegram - t.me/
🆎️🆎️🆎️🆎️Commander🆎️🆎️

AdakAusk
Settler
Reactions:

About demands.

Post by AdakAusk » Thu Aug 25, 2016 22:21

Hi, I need to know how to meet the SUPPLY and TRANSPORT demands. Thanks!
I'm from Argentina, an student of periodism and a lover of the entrepreneurs. I support this game and their developers.

aritomfra
Metropolitan
Reactions:

Re: About demands.

Post by aritomfra » Thu Aug 25, 2016 22:46

hola, miren no se muy bien si estos son los tip para supply y transportation. pero les digo como yo los resuelvo.. bueno supply seria como alimentos materiales cosas de produccion que son necesariad para la vida sustentable. osea se necesita crear productos para vender y estos necesitan negocios que los v.endan y gente o empresas que los compre y asi ida y vuelta es como un equilibrio y por niveles $ $$ $$$ osea fijensen que esten todos y todos los niveles como asi los costos casi similares..bueno transportattion, es el transporte dentro de la cuidad o sea no solo vehiculos o rail o micros tambien el de camiones y asi primero cuanta mejor coneccion de calles y facilidad de llegada de las industrias a los hogares o negocio mejor. segundo cuantas mas lineas de colectivo tengan mejor eso aleja las calles de vehiculo y deja solo camiones y micros y los trenes faciliten el acceso con avenidas, inventenla osea yo hago avenidas de 4 carriles dos en similr sentido y las otras 2 en el otro sentido las del el exterior son las que se conectan con las calles que las cruzan y las del medio solo arrancan ynterminan en rotonda qu invento de varias cuadras esto ayuda a que el transito sea ligero por los medios. bueno no se llenen de calles o saldra re caro pero bue.... suerte.

AdakAusk
Settler
Reactions:

Re: About demands.

Post by AdakAusk » Fri Aug 26, 2016 16:57

aritomfra wrote:hola, miren no se muy bien si estos son los tip para supply y transportation. pero les digo como yo los resuelvo.. bueno supply seria como alimentos materiales cosas de produccion que son necesariad para la vida sustentable. osea se necesita crear productos para vender y estos necesitan negocios que los v.endan y gente o empresas que los compre y asi ida y vuelta es como un equilibrio y por niveles $ $$ $$$ osea fijensen que esten todos y todos los niveles como asi los costos casi similares..bueno transportattion, es el transporte dentro de la cuidad o sea no solo vehiculos o rail o micros tambien el de camiones y asi primero cuanta mejor coneccion de calles y facilidad de llegada de las industrias a los hogares o negocio mejor. segundo cuantas mas lineas de colectivo tengan mejor eso aleja las calles de vehiculo y deja solo camiones y micros y los trenes faciliten el acceso con avenidas, inventenla osea yo hago avenidas de 4 carriles dos en similr sentido y las otras 2 en el otro sentido las del el exterior son las que se conectan con las calles que las cruzan y las del medio solo arrancan ynterminan en rotonda qu invento de varias cuadras esto ayuda a que el transito sea ligero por los medios. bueno no se llenen de calles o saldra re caro pero bue.... suerte.
Gracias che! Me puede ser util , voy a seguir tus consejos.
I'm from Argentina, an student of periodism and a lover of the entrepreneurs. I support this game and their developers.

Milkshakesandcigarettes
Settler
Reactions:

Won't grow

Post by Milkshakesandcigarettes » Sun Aug 28, 2016 21:44

In the older version(when there are no supplies)i could get a huge map filled with 9blocks skyscrapers now it got to 28 thousand pop and grow very slowly with little skyscrapers is that because of supplies and how the heck can i raise my supplies satisfaction above 50%?

SteinaSaga26
Settler
Reactions:

Post by SteinaSaga26 » Wed Oct 19, 2016 22:50

KristiansS13 wrote:You can ask me anything you can.
Did you ever pee in your pants while you eating banana?
Das Reich

snow
Settler
Reactions:

Post by snow » Fri Feb 16, 2018 5:28

Como paso electricidad a la region vecina con linea de alta tension

Kazu_04
Inhabitant of a Megacity
Reactions: