New buildings in progress / Neue Gebäude in Arbeit

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Beer garden / Biergarten

Post by theotheoderich » Thu Jun 23, 2016 23:31

EN: A beer garden on 3x3 tiles. Perhaps for level € commercial, but i would prefer to see it as a placeable building for citizen satisfaction (like a public park).

DE: Ein Biergarten auf 3x3 Feldern. Evtl. als Geschäftsgebäude Level €, aber ich würde es lieber als platzierbares Gebäude für die Einwohnerzufriedenheit (wie ein Park) sehen.

Original size / Originalgröße:
Image


Enlargement / Vergrößerung:
Image

EN: It is summertime, let's have a drink in the old beer garden.

DE: Endlich ist der Sommer da. Auf geht´s zum Biergarten....einen heben.

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EN: Required working time round about three hours.
Drawn without using a 3D Tool.

DE: Benötigte Arbeitszeit rund drei Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.
The box label said, "Requires Windows 10 or better.", so I bought an Amiga Computer.

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An old fishing hut

Post by theotheoderich » Sun Jul 03, 2016 17:15

EN: An very old fishing hut on 2x2 tiles. I think it should be an commercial level € building and appears sometimes if a commercial zone will be placed at the coastline.

DE: Eine sehr alte Fischerhütte auf 2x2 Feldern. Es ist ein Gewerbegebiet Level € Gebäude und erscheint manchmal, wenn ein Gewerbegebiet direkt an der Küste plaziert wird.

Original size / Originalgröße:
Image


Enlargement / Vergrößerung:
Image

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EN: Required working time round about three hours.
Drawn without using a 3D Tool.

DE: Benötigte Arbeitszeit rund drei Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.

@Lobby:
Ich denke das Gebäude sollte von der Platzierung und Ausrichtung ähnlich der Hafenmauer gesetzt werden.
Und es sollte nicht allzuoft erscheinen..sieht blöd aus, wenn es sich alle paar Felder wiederholt :wink:
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S.W.A.T. HQ

Post by theotheoderich » Wed Jul 06, 2016 1:07

EN: The cities S.W.A.T. HQ on 5x5 tiles.

DE: Das städtische S.W.A.T. HQ (Sondereinsatzkommando) auf 5x5 Feldern.

Original size / Originalgröße:
Image
Image
Image === Image


Enlargement / Vergrößerung:
ImageImage

EN: Can be used by the programmer to create different building heights.

DE: Kann vom Programmierer für unterschiedliche Gebäudehöhen verwendet werden.

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EN: Required working time round about six hours.
Drawn without using a 3D Tool.

DE: Benötigte Arbeitszeit rund sechs Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.
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Some Helicopters

Post by theotheoderich » Sun Jul 10, 2016 14:38

EN: Some Helicopters for TheoTown.
DE: Einige Hubschrauber für TheoTown.

Original size / Originalgröße:
Image


Enlargement / Vergrößerung:
Image

EN: Helicopter models:
1. - private helicopter
2. - firefighter helicopter
3. - police helicopter
4. - news helicopter
5. - S.W.A.T. helicopter


DE: Hubschrauber Typen:
1. - Privathubschrauber
2. - Feuerwehrhubschrauber
3. - Polizeihubschrauber
4. - Nachrichten Hubschrauber
5. - Hubschrauber des Sondereinsatzkommandos

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EN: Required working time ... too many hours for such small graphics :roll:
Drawn without using a 3D Tool.

DE: Benötigte Arbeitszeit ... zuviele Stunden für solch kleine Grafiken :roll:
Erstellt ohne 3D Tools.

@Lobby:
Die Hubschrauber bestehen jeweils aus zwei Grafiken, die eigentliche Hubschraubergrafik und die Rotorengrafik. Die Rotorgrafik für den Flug (oberste Bildreihe) kann immer zwischen Frame 1 und 2 wechseln.

Auf eine Schattierung, wie bei den Gebäuden oder Schatten am Boden habe ich bewusst nach etlichem rumprobieren verzichtet. Sah einfach nicht gut genug aus.
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Commercial building

Post by theotheoderich » Wed Jul 13, 2016 0:30

EN: A commercial / office building for lvl €€ or lvl €€€ on 3x3 tiles.

DE: Ein Geschäfts- oder Bürogebäude für Level €€ oder €€€ auf 3x3 Feldern.

Original size / Originalgröße:
Image

Enlargement / Vergrößerung:
Image

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EN: Required working time round about three hours.
Drawn without using a 3D Tool.

DE: Benötigte Arbeitszeit rund drei Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.
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An old ironworks

Post by theotheoderich » Tue Jul 19, 2016 23:05

EN: An old ironworks on 4x4 tiles for level €€ (and perhaps €€€) industry.

DE: Eine alte Eisenhütte auf 4x4 Feldern für Level €€ (und evtl. €€€) Industriegebiete.

Original size / Originalgröße:
Image

Enlargement / Vergrößerung:
Image

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EN: Required working time round about six hours.
Drawn without using a 3D Tool.

DE: Benötigte Arbeitszeit rund sechs Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.
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Re: An old ironworks

Post by Alejndrluna26 » Sun Aug 07, 2016 23:21

aereopuertoo por favor...

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Re: An old ironworks

Post by Alejndrluna26 » Sun Aug 07, 2016 23:23

no has añadido mas diseños que paso?

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Post by theotheoderich » Mon Aug 08, 2016 10:59

Currently we are working on buildings for the zoo.
We will post all graphics here when the work is done :wink:
The box label said, "Requires Windows 10 or better.", so I bought an Amiga Computer.

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Post by Alejndrluna26 » Mon Aug 08, 2016 20:06

Perfecto haces muy buen trabajo.Descargando nueva actualización. :D :D :D :D :D :D

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Post by Alejndrluna26 » Mon Aug 08, 2016 20:07

Alejndrluna26 wrote:Perfecto haces muy buen trabajo.Descargando nueva actualización. 1.80 :D :D :D :D :D :D

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Re: An old ironworks

Post by aritomfra » Mon Aug 08, 2016 23:07

hola no creo que te entiendan hablan aleman y hungaro o ingles. escribiles con traductor. saludos.

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Re: An old ironworks

Post by aritomfra » Mon Aug 08, 2016 23:14

hi theotheodorick thz for new update 179. one question. can make more cheap the cost the the hall city. for can add build $$ and $$$ more fast. the supply and transportation limited increace the citizen and is very slow increace the money for add hall town... for me the game it very hard now. is my idea. if you think what this is ok. thz again for this nice game.

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Post by theotheoderich » Fri Aug 12, 2016 18:00

Here the reworked roof for the SWAT building.
The roof should match to the helicopter system now.

Image
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Some new 2x2 buildings

Post by theotheoderich » Sat Aug 13, 2016 22:41

EN: Two 2x2 factories for level € or €€ industry.

DE: Zwei 2x2 Fabriken für Level € oder €€ Industrie.

Original size / Originalgröße:
ImageImage

Enlargement / Vergrößerung:
ImageImage

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EN: Required working time round about five hours.
Drawn without using a 3D Tool.

DE: Benötigte Arbeitszeit rund fünf Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.

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EN: In addition I have pixelated a small fallout shelter on 2x2 tiles, because such was required sometimes in the comments.
However, I currently have no idea how it could be integrated into the game ...

DE: Zusätzlich habe ich noch einen kleinen Atombunker auf 2x2 Feldern gepixelt, weil ein solcher in den Kommentaren öfter gewünscht wurde.
Allerdings habe ich momentan noch keine Ahnung mit welchen Kriterien er ins Spiel integriert werden könnte...

Original size / Originalgröße:
Image

Enlargement / Vergrößerung:
Image
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Post by eersen » Sat Aug 13, 2016 22:47

As one of the starts of the game. You have a shelter and a lot of radiation... now build a city :D

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waders
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Post by waders » Sat Aug 13, 2016 22:49

I like the new buildings that will house added to the game

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Oil pump

Post by theotheoderich » Sun Aug 14, 2016 17:01

EN: An oil pump on 2x2 tiles for level €€ (and perhaps €€€) industry.

DE: Eine Öl-Förderpumpe auf 2x2 Feldern für Level €€ (und evtl. €€€) Industriegebiete.

Original size / Originalgröße:
Image

Image

Enlargement / Vergrößerung:
Image

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EN: Required working time round about four hours.
Drawn and animated without using a 3D Tool.

DE: Benötigte Arbeitszeit rund vier Stunden.
Erstellt und animiert ohne 3D Tools.
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Another small car factory

Post by theotheoderich » Tue Aug 16, 2016 0:56

EN: Another small car factory on 3x3 tiles for level €€ (and perhaps €€€) industry.

DE: Eine weitere kleine Autofabrik auf 3x3 Feldern für Level €€ (und evtl. €€€) Industriegebiete.

Original size / Originalgröße:
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Enlargement / Vergrößerung:
Image

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EN: Required working time round about five hours.
Drawn without using a 3D Tool.

DE: Benötigte Arbeitszeit rund fünf Stunden.
Erstellt ohne 3D Tools.
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Post by Blaze » Tue Aug 16, 2016 13:22

Oil pumps looks awesome!!!

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Post by theotheoderich » Tue Aug 16, 2016 13:30

Thank you :D

Was very difficult to animate without a 3D tool.
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Big Hotel for TheoTown

Post by theotheoderich » Sat Aug 20, 2016 20:23

EN: A 5x5 commercial hotel building for lvl €€€. It is a very much simplified version of the WINDSOR ATLANTICA HOTEL in Rio. I saw it on TV and i liked it.

DE: Ein 5x5 Felder großes Hotel für Level €€€ Gewerbegebiete. Es ist ein stark vereinfachtes Modell des WINDSOR ATLANTICA HOTEL in Rio.
Ich sah es im Fernsehn und es gefiel mir auf Anhieb.

Original size / Originalgröße:
Image

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Enlargement / Vergrößerung:
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EN: Required working time round about six hours.
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@Lobby
Die Grafik ist höher ls 256 Pixel. Falls das ein Problem ist, bitte ein kurze Info an mich. Ich hätte das Gebäude gerne noch höher gestaltet :wink:
Die Flaggen unten sind von der Marina entnommen und können von Dir gerne an die Fahnenmasten vor dem Hoteleingang angehängt werden :D

Leider ist das Gebäude nicht so detailreich geworden, wie ich es mir ursprünglich vorgestellt habe, aber ich habe dieses WE nicht mehr Zeit. Sorry :oops:

Auf variable Höhen im Spiel habe ich verzichtet, habe damit rumgespielt...kleiner sah sehr bescheiden aus.
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Post by CommanderABab » Sat Aug 20, 2016 21:29

Very nice!
436436Currently using beta 436. 436 What's new? :bf
Level 4 roads!
:)

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Small medical center.

Post by Magen137 » Sat Sep 10, 2016 23:00

I think the medical system needs a small medical center to be added. Something between the big hospital and the small doctor house. Thanks.[/img]

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Post by theotheoderich » Tue Nov 22, 2016 0:45

EN: A new, large residential house on 3x3 for the city.
No eye-candy, but the people like to live here.

DE: Ein neues, großes Wohnhaus auf 3x3 Feldern für die Stadt.
Nicht besonders hübsch, aber die Menschen leben gerne hier.

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